-A A +A

Geri Bildirim & Öneri Politikası

Şikâyet Değerlendirme Politikası

ODTÜ Kütüphanesi, kullanıcılara kaliteli hizmet vermede kararlıdır. Eğer sunulan hizmetin beklenen standartların veya Kütüphane kalite politikalarının altında olduğunu düşünüyorsanız, aşağıdaki adımları izleyiniz:

Adım 1: Şikâyetinizi, hizmetin verildiği alanda bulunan kütüphane görevlisine bildirerek sorunun çözümlenmesini sağlayınız.

Adım 2: Eğer sorunun çözümlenme yönteminden memnun değilseniz, ilgili birim sorumlusu ile iletişime geçiniz. Birim sorumluları hakkında bilgiyi web sayfasında bulabilirsiniz.  

Adım 3: Sorunun çözümünden hala memnun değilseniz, web sayfasında Geri Bildirim ve Öneri formunu doldurunuz. Ya da Kütüphane’nin giriş katında yer alan bilgisayar terminallerinin yanında ve Rezerv Birimi bankosunda bulunan Kütüphane Bildirim Formu ile basılı ortamda öneri ve şikâyetlerinizi iletebilirsiniz. Form iletildikten sonra 24 saat içinde bilgilendirme ilgili personel tarafından yapılacaktır

Adım 4: Eğer, şikâyet yukarıda yer alana ilk üç adımda çözüme kavuşmadı ise; şikâyetinizi, Kütüphane Daire Başkan Yardımcısına yazılı olarak bildiriniz. Daire Başkan Yardımcısı, gerekli araştırmayı yaptıktan sonra iki iş günü içinde geri bildirimde bulunacaktır.