ODTÜ Kütüphanesi'nin temel amacı, kullanıcılara yüksek kalitede hizmet sunmaktır. Hizmetimizin beklenen standartlar veya belirlenmiş kalite politikaları için yeterli olmadığını düşünüyorsanız, lütfen aşağıdaki adımları izleyin:
1. Adım: Şikayetinizi personele bildirin ve sorunu fark etmelerine yardımcı olun
2. Adım: Şikayetinizin ele alınış şeklinden memnun değilseniz, sorununuzla ilgili birim sorumlusu ile iletişime geçebilirsiniz. Bu bilgiler web sayfamızda mevcuttur.
3. Adım: Hala memnun değilseniz, web sayfamızdaki Geri Bildirim ve Öneri formunu veya kütüphanedeki giriş ve rezerv masasında PC terminallerinin yanında bulunan Öneri Bildirim Formunu doldurabilirsiniz. Şikayetlerinizle genellikle 24 saat içinde ilgilenmeye çalışacağız.
4. Adım: İlk üç adımda çözüme kavuşturulmayan bildirimleriniz için ODTÜ Genel Sekreterlik Memnuniyet ve İyileştirme Formu aracılığıyla bildiriminizi doğrudan Üniversiteye iletebilirsiniz.